Op 19 september is er een extra ledenvergadering, met als onderwerp het verhogen van de contributie.
De link naar de vergadering is dezelfde als de link naar de ZoomBee.
Na afloop zal er een ZoomBee zijn, dus blijf gezellig hangen om na te praten en te werken aan je eigen project.